Početna stranica 

IME:            Ja i jedina osoba na svijetu koja mi ništa neće uraditi iza mojih leđa bez mog znanja.

PREZIME:      Najvažnija stvar na svijetu.

SPOL:         Postoje tri spola: muškarci, žene i djevojke.

DATUM ROĐENJA:    Prva i najstrašnija nevolja. Priroda mu je takva da nije ujednačeno.
Castor i Pollux su rođeni iz jajeta. Pallas je izašla iz glave. Galatea je
prvo bila kameni blok, Peresilis je izrastao iz zemlje po kojoj je      svećenik prolio svetu vodu. Poznato je da je Arimaxus nastao u rupi u zemlji
koju je napravila munja. Leucomedon je bio sin spilje u Etni, a ja sam lično
vidio muškarca kako izlazi iz vinskog podruma.

U znaku sam Raka to jeste vodeni znak, Suze smatram vodom hm,hm,hm suza je kraljica. Suza je najmočnija vodena sila.

GDJE SAM ROĐEN:     Zajednica u kojoj su ljudi zajedno usamljeni.

STANJE VEZE:      Prvo poglavlje poezija, a ostala proza.

MATERIJALNO  STANJE (novac):   Kad sam bio mali, mislio sam da je novac sve;  a sada to znam.

INTERESI:   Kad bismo mogli prodavati iskustvo po cijeni kojim smo ga platili, bili bismo milijunaši.

PUŠAČ:    Da!   Iako znam da je cigareta ustvari manja količina duhana zamotanog u papir koja razdvaja žar od budale.

ŽELJE:          Čudno je, kako je malo potrebno da budemo sretni,
i jos čudnije: kako često nam baš to malo nedostaje! A ja pazim što želim, jer bi se želja mogla i ispuniti.

ISTRAŽIVANJE:   Čitanje dviju knjiga koje još nitko nije pročitao, kako bi se napisala treća koju neće pročitati nitko.

OMILJENA GLAZBA:     Glazba čije postojanje je predvidio Omar Khayyam u sljedećoj pjesmi:
Hey, diddle, diddle!
The cat got the fiddle,
The cow jumped over the moon,
But the little dog stayed
To hear the thing played,
And died of the very first tune.

O MENI:      Znati kako nešto treba uraditi, gledati kako netko to radi krivo i
ne stavljti primjedbe.

Ja sam glasnogovornik samoga sebe.
Nemam odgovore na sva pitanja i zbunjen sam kao i svi drugi ljudi.

Suze mi teku od smijeha. Ako prestanem da se smijem, ostaće samo suze.

ELEKTRONIČKA POŠTA:   enes.tabudic@bih.net.ba

ŽIVIM U GRADU:      Provincijalaca, da pojedinim seljacima svijetle oči, ne bi nam trbala ulična rasvjeta.

TELEFON:      Naprava koja uglavnom zvoni dovoljno kratko da ne zaboravite  ime osobe koju ste nazvali te dovoljno dugo da zaboravite ime osobe koja  je zvala.

KOMŠILUK:      Osoba za koju nam je zapovjeđeno da je volimo kao svoje najbliže i koja čini sve što zna da bi nas učinila neposlušnima a najbolji susjed je  onaj čija je trava iste visine kao i naša.