Početna stranica

1.Napravi poseban racun na koji ces ostavljati malu svotu novca svaki mjesec. Jasno odredi svoj cilj stednje.

2. Jednom sedmicno Napravi puno hrane, pa zamrzni.

3. Idi u kupovinu samo jednom sedmicno za velike Troskove i drugi dan za svjeze namirnice.

4. Kuhaj svoj kruh.

5. Setnja ja bicikl su najbrza precica u stednji troškova za beznin.

6. Kad ti stigne plata, digni je sa racuna nakon 2-3 dana, Jer tad ces znati sto odista Trebas mi neces torisiti na svoje hirove.

7. Sačuvaj prazne kutije od Margarina i sl.. .. U njih mnozes zamrznuti hranu ili voce.

8. Zamisli da imas neki zajam koji Trebas vratiti i tu Sumu stavljas u stednju.

9. Napravi SVOJU uzinu za posao sam / a.

10. Najljepše stvari u životu su besplatne: Setnja u prirodi, kupanje u moru, knjige u bibilioteci, slusanje radija, druzenje sa ostalim ljudima .. posjete muzeju ili besplana kina.

11. Za svaki dan odredi Sumu koju mozes da upotrijebis, ustedjeces znatnu svotu novca.

12. Pravi sam peciva i kolace.

13. Bobocavog Voća i branje gljiva moze biti zanimljivo i super ja Korisno.

14. Posalji e-mail, ustedi na tel. računu.

15.Sa prijeteljem zajedno na posao i dalje, podjelite Troskove putovanja.

16. Uzgoj svoje povrce i zacine.

17. Veće pakovanje kruha podjeliti u vise manjih Plastični Vrećica i zamrznuti. Tako ces uvijek imati svijezi kruh.

18. Provedi Često noci pored svijetla svijece. Ustedices struju ja imati lijep Crisp, spasiti prirodu.

19. Upolovi od normalne kolicine kupovine. Dakle, ako si prije kupavao 4l Pepsija, sad kupi 2

20. Imaj onaj “ne kupi dan” jednom sedmicno.

21. Jedi RAZNE čisti od zitarica, time ces održati balans u krvnom tlaku, ai smanjiti potrosnju.

22. Jednom mjesecno Napravi dan od “ostataka” hrane i maštu Pusti neka Napravi nesto kreativno za JESTI.

23. Kupi umjesto skupih sladoleda od vanilije obican. Zacini ga mrvicima keksa sjemenkama, orasima, ljesnjacima, medom, mirodjijama …

24. Kupi omiljeni sok ja zamrzni ga u muški Vrećice, imaces divnu poslasticu poslije ručka.

25. Kuverte od reklama je lako prepraviti i iskoristiti u vlastite potrebe.

26. Kad je pri kraju kecup dodaj u bocu vode i malo brašna. Saspi u Vrele skuhane spagete. Ubaci zacine i malo ribanog sira. Prijetno!