Šta najviše ugrožava naše zdravlje?

Svake nedelje probajte da uklonite ili umanjite uticaj nekog od ovih neprijatelja vašeg zdravlja

Stres se može pobjediti:

1. Dajte važnost malim, dobrim stvarima (proslavite male stvari, budite zahvalni i nasmejani, razmišljajte o budućnosti sa radošću).

2. Stavite stvari u pravu perspektivu (odredite realne ciljeve, odredite prioritete, organizujte se i pravilno rasporedite vreme, zapitajte se šta vam je zaista važno).

3. Budite fleksibilni i prilagodljivi (u rešavanju problema budite spremni na kompromis, odreknite se “moranja” i perfekcionizma, očekujte da stvari mogu da krenu u drugom pravcu od očekivanog).

4. Oslobodite se ljutnje i neprijateljstva ( šalite se, smeh je najbolji lek, budite dobri prema sebi – budite sebi najbolji prijatelj).

5. Stvorite pretpostavke za dobar život (hranite se pravilno, vežbajte, odmarajte se, odreknite se loših navika, naučite nešto novo, nađite hobi, radite ono što vas veseli, izlazite često na svež vazduh i sunce).

6. Osigurajte podršku okoline (družite se sa ljudima s kojima se osećate dobro, o svojoj porodici i kolegama sa posla razmišljajte kao o timu, pažljivo slušajte, razgovarajte o svojim osećanjima).

7. Promenite ono što možete, a prihvatite ono što ne možete promeniti (budite odlični kada možete da utičete na rešenje problema a prilagodite se kada ne možete).
“Razlika između avanture i neugodnosti je u našoj životnoj filozofiji”.