Common Rail sustav je u svijetu najraširenija visokim tlakom izravnim ubrizgavanjem goriva u dizelskim motorima. Gorivo se ubrizgava u cilindar pod visokim tlakom kako bi stvorili bolji smjesu za sagorijevanje i time postići veća učinkovitost motora. Prednost tih agregata u odnosu na konvencionalne dizel-je osobito veće performanse, povećava okretni moment i smanjene potrošnje. Trenutno, vozila koje koristi Common Rail sustava prve i druge generacije, koji se razlikuju jedni od dovršen tlak ubrizgavanja. Uz nisku potrošnju i dobre performanse karakteristike motoričkog sustava karakterizira miran rad. Common Rail sustav je u mnogim slučajevima uz turbo punjač s promjenjivom geometrijom lopatica (koristi turbopunjač i sa fiksnim lopaticama).

Sustav radi na principu glavnog ubrizgavanja goriva pod visokim tlakom, koji je u prvoj generaciji 150 do 160 MPa. Druga generacija common rail djeluje na istom principu kao i njegov prethodnik, samo povećao pritisak ubrizgavanja, na 180 do 200 MPa. Glavni ubrizgavanje prije ubrizgavanja (prije ubrizgavanja), zanemariva količina goriva se zagrijanoj komora za sagorijevanje i omogućava postizanje nižu potrošnju goriva. U drugom generacijom common rail sustav koji se koristi je također treće faze, zove. “Dovstrek”, koji daje konačnu količinu izbačen goriva za izgaranje ciklus u cilindru. Brizgaljki goriva na Common Rail sustav se provodi po visokim tlakom pumpa za gorivo u spremnik, koji je zajednički svim brizgaljke u svaki cilindar. Cijeli proces ubrizgavanja, količina goriva i ubrizgavanja vrijeme je kontroliran od strane Elektronska upravljačka jedinica na temelju jasno definiranih vrijednosti prema opterećenju motora. Na čelu svakog cilindra nalazi se u injektor, koji uključuje elektromagnetski ventil. Ovaj ventil se otvara na upute od kontrolne jedinice i količinu goriva mjerenja. Na smjeru upravljačka jedinica, ventil se zatvara i ciklus ubrizgavanja tako da sam završio.

Je li ubrizgavanja, koji omogućuje ubrizgavanje goriva u usisni pred usisni ventil u svaki cilindar benzinskih motora. To se već koristi u izobilju i sustav ubrizgavanja izravno u cilindar benzinski motor FSI, TSI, GDI. Prednost multipoint ubrizgavanje je postići bolje performanse karakteristike, manja potrošnja i manja emisija onečišćujućih tvari u ispušnim. Osim razvoja elektroničkog ubrizgavanja može se upravljati s obzirom na optimalne rad motora. Dovoljno je mogućnost upravljanja procesom kako bi se omogućilo veće proširenje luke ubrizgavanja, jer je u prošlosti bilo mehanički uređaji koji su izvedeni iz strukturalno Oprema za ubrizgavanje za dizel motore. Prema vrijeme tijekom ubrizgavanja mogu se podijeliti u više točaka sustava ubrizgavanja u dvije skupine. Prvi je kontinuirano (stalno) ubrizgavanje i drugu injekciju treperi.

Najstariji objekt za multi-point ubrizgavanje mehaničkih i hidrauličkih K-Jetronic Bosch (koja je također u potpunosti dominirao proizvodnju opreme za ubrizgavanje). S razvojem elektronike je upravljao KE-Jetronic elektronički. Oba sustava rade s kontinuiranim ubrizgavanjem goriva i sustav ubrizgavanja goriva je mehaničke i hidrauličke. Kontrolna jedinica kontrolira samo dodatne značajke kao što je hladan start, toplinski motor radnu temperaturu i djeluju na ubrzanje punim opterećenjem. Uz kontroler također mogu osigurati dodatne mogućnosti, kao što ograničava maksimalnu brzinu od motora, brtvljenje goriva tijekom usporavanja i kontrole miješanje omjer lambda = 1 za tri-put katalizatora. Aktivnost mehanički injekcije molded uređaja utječe na količinu zraka, dinamičan efekt strujanja zraka mjeri se ljuljajući režanj, koji je povezan s klipa, goriva količina. Regulatorna rub klipa je veličine za protok goriva i regulator tlaka osigurava konstantan pritisak. Izmjerena količina goriva se distribuira na svakog ubrizgavanja ventila kako bi se uvelo pritisak ubrizgavanja goriva oko 360 kPa. Ubrizganog goriva se miješa s protok zraka i nastavlja dalje otvoriti ulazni ventil u cilindar.

Između sustava koji rade s prekidima ubrizgavanjem goriva su L-Jetronic i njegove varijante proizlaze LE, LU, L3 i LH. Za mjerenje količina usisanog zraka je za sve sustave, uključujući i LH, koristeći dinamički učinci zraka na poklopac, koji već služi kao senzor za kontroler. Kada LH je količina zraka mjereno sa žarnom niti žica, kada je masa zraka daje, što je povoljno za regulatorne svrhe. Mjerenje uz optimalnu količinu goriva provodi elektromagnetski ventili operiran. Oprema je također ubrizgava regulator pritiska goriva, kojim se uređuje stalni pritisak razlika između tlak goriva i mnogobrojne tlak, što može upravljati samo iznos ubrizganog goriva ubrizgavanja ventila radno vrijeme. Višak goriva isporučuje pumpa za gorivo je tada vratio u spremnik. Injection ventil četiri-cilindarski četverotaktni motor su spojeni u paralelu, a istovremeno ubrizgavaju uvijek jedna radilica revoluciju, dva puta tijekom radnog ciklusa od cilindra. Ako je usisni ventil je zatvoren, preostali goriva u usisne cijevi, cilindar je dobivanje na sljedeći ubrizgavanje, ventil unos otvorena duže. Elektronska upravljačka jedinica regulira količinu goriva, tako da je uvijek optimalna za sve uvjete vožnje. Osim toga također omogućava dodatne mogućnosti kao što je korekcija od visini, motor ograničenje brzine i korekciju onečišćujućih tvari prema važećim zakonskim propisima. Europski standardi su toliko puni LE-Jetronic sustavom. LU-Jetronic je namijenjen tržištu Sjeverne Amerike, koji jamči provedbu SAD Federalnog Uredbe.

L3-Jetronic je široko cijenjen kao najsavršeniji sustav mjerenja količine zraka ventila. Za razliku od svojih prethodnika, ima digitalni nego analogna obradba signala i kontrolnu jedinicu sa damper se sastoji od senzora skupštine. Ova verzija također ima sve osnovne podatke za cijelo područje trajekt motora (brzina, opterećenje) pohranjenih u memoriji računala. Sustav također ima svoju vlastitu dijagnostičke krug greške u sustavu ubrizgavanja set za hitne slučajeve emocija. LH-Jetronic ima digitalni upravljački sustav, ali na način drugačiji mjerenje količina usisanog zraka. Prednost ovog sustava je da se smanji hidraulički otpor u slajd, automatsku kontrolu visine, intake temperature zraka i smanjuju kašnjenje nasilnih promjena u toku. Preciznija kontrola svih oblika i smanjuje količinu tvari u ispušnim plinovima i zbog povećane jednostavnost i pouzdanost sustava trajekt.

Simboli za turbo dizelski motor s direktnim ubrizgavanjem goriva, koja su se bavila automobila u VW grupe (VW, Audi, Škoda i Seat). Njegovo podrijetlo seže do vrha krajem osamdesetih i devedesetih godina, koji je razvio njemački proizvođač automobila Volkswagen. Za ubrizgavanje goriva je kontroliran od strane Elektronska upravljačka jedinica, koji se također regulira pojačati pritisak iz puhala. Gorivo se ubrizgava direktno u komoru za izgaranje, što rezultira u boljim uvjetima za naknadno izgaranje smjese. Stoga je moguće postići bolje performanse karakteristike i manju potrošnju goriva. TDI motori su opremljeni sa najnovijim generacije visokim tlakom ubrizgavanja goriva pumpa-mlaznica sustav (Pumpe-Duse, tj. PD).

Dizajneri dizel motora s unutarnjim izgaranjem u cijelom svijetu bave problemom pronalaženju novih načina da se kombiniraju nisku potrošnju energije, što je karakteristično samo za dizel motore, s dovoljno snage i momenta uz zadržavanje male veličine. Jedan od načina kako je moguće potrebne količine snage i okretnog momenta kako bi se postigla optimizacija za ubrizgavanje goriva u komoru za izgaranje. Za dizel motore, stvarajući tzv. heterogena gorivo / zrak smjesa. To znači da male kapljice goriva, slobodno su suspendirane u zraku. U cilju postizanja najveće moguće iskorištenje energije goriva, koja je u konačnici najveći utjecaj na potrošnju i performanse, je potrebom da se postigne najbolji goriva rozptýlenia. Dugo istraživanje je pokazalo da je najbolji disperzija postiže se izravnim ubrizgavanjem goriva u komoru za izgaranje. Ubrizgavanje goriva onda je optimiziran nuspojave ubrizgavanja dodatnog prostora. Za ubrizgavanje goriva je optimalna upravljačka jedinica, koja pruža instant injekcije i količinu ubrizganog goriva. Daljnji razvoj su pokazala da je neophodno povećati pritisak ubrizgavanja, koji će poboljšati goriva disperziju. Što je rezultiralo visokim tlakom izravnim ubrizgavanjem, koji je označen sa pumpa-mlaznica. Upotreba pumpa mlaznica opet se odražava pozitivno na smanjenje potrošnje i poboljšane performanse karakteristike.

Uz potragu za optimalno rasipanje goriva u cilindru, bilo je potrebno za opremanje motor opreme, koje je dostavilo je motor više zraka, a time i više kisika za sagorijevanje. U tu svrhu se koristi turbopunjač. Kao što ime sugerira, ovaj uređaj se sastoji od puhala i turbine povezane osovine. Ispušnih plinova odlaze u komori za izgaranje i ispušni sustav, operativni turbina kotača, koji se vrti i zajedno s njim također rotira puhala, koja je u stanju dati veći poticaj tlak. Zadnji motori imaju promjenjivu postavke turbopunjačem, čime se bolje ubrzanje procesa u motoru. TDI motori su kombinacija izravnog ubrizgavanja goriva (nova generacija visoko-) kvalitetu i turbopuhala za zasićenost.