– napredan BMW-ov sustav dinamičke kontrole kočnica, koji precizno nadzire i podešava kočenje svakog pojedinog kotača te u svim uvjetima osigurava najučinkovitije kočenje i najbolju stabilnost. Bavarski su stručnjaci objedinili sve do sada poznate kočione sustave i postigli vrhunske rezultate. BMW-ove su limuzine pri kočenju uzorno stabilne, iako to nije lako postići sa stražnjim pogonom. Uz to se postiže rekordna učinkovitost kočenja (među serijskim automobilima) jer se većina BMW-ovih modela pri brzini od 100 kilometara na sat može zaustaviti u 36 metara.

Ovi se rezultati temelje na:
• vrhunskoj mehanici – već model 316i ima sprijeda samoventilirajuće diskove promjera 286 milimetara, a straga 280 milimetara. Time se osigurava velik i ravnomjeran kočioni moment u svakoj situaciji
• četverokanalnom ABS-uređaju Bosch 5.1, s rekordnom frekvencijom kočnog pulsiranja na granici proklizavanja od 25/s (25 smanjivanja i povećanja tlaka u kočnim cilindrima). Time se na do sada najbolji način približava ‘granici fizike’ (ostvarivoj prionjivosti kotača i podloge).
• širokim gumama (195/65 x 15) u osnovnom modelu 316i. Tako se povećava kohezijska komponenta trenja (uzubljivanje gume u podlogu) i poboljšavaju ukupni uvjeti kočenja.
• elektronskoj distribuciji kočnog potencijala, ovisno o prionjivosti i kočnim sposobnostima svakog kotača. Tako se postiže višestruki učinak: bolje se iskorištavaju kočne mogućnosti, olakšava se rad ABS-a, sprečava se lokalno preopterećenje kočnica i poboljšava dinamička stabilnost.
• sustavu kočne potpore, sličnom DaimlerChryslerovom BAS-u (vidi rubriku u pretprošlom broju), kojim se u kritičnoj situaciji, neovisno o kolebljivosti vozača, uspostavlja najintenzivnije kočenje.

Sve je navedeno već dobro poznato, no ‘tajna’ izvrsnog kočenja BMW-a i njegovog sustava DBC je u optimalnoj kombinaciji svih navedenih faktora. DBC je dakle ‘kočiona Vegeta’, koja u svakoj situaciji osigurava najbolje moguće kočenje.