Moderni dizel motori koriste profinjeno direktno ubrizgavanje Common-rail, koje se na Mercedesima označava kraticom CDI (Common Direct Injection).

Ovaj se sustav ubrizgavanja prepoznaje po zajedničkom debelom vodu (Common-rail), iz kojeg vode tanke cjevčice do cilindara. Umjesto komplicirane crpke goriva s razvodnikom, ugrađuje se visokotlačna crpka, koja kontinuirano nabija gorivo u zajednički vod (energetski spremnik).

Tako se tlakovi ubrizgavanja povisuju s dosadašnjih 400 do 600 na 1350 bara, a time se znatno poboljšava izgaranje te povećava učinkovitost i ekonomičnost motora.

Gorivo se iz zajedničke cijevi, u potrebnim vremenskim intervalima, preciznim elektromagnetskim ventilima ubrizgava u cilindre. Količina ubrizganog goriva ovisi o trajanju otvorenosti elektromagnetskih ventila, a po tome je ovakvo ubrizgavanje slično sustavu ‘multipoint’ kod benzinaca.

Sustav Common-rail pojednostavljuje mehaniku turbodizelaša s izravnim ubrizgavanjem, no problem je jedino u kompliciranoj i zahtjevnoj izvedbi elektromagnetskih ventila, koji su na udaru visokih tlakova i temperatura.

To je zasad prepreka povišenju tlakova ubrizgavanja na 2000 bara, koliko omogućuje mehanika. Prvi serijski automobil sa sustavom Common-rail bila je Alfa 156 (1.9JTD i 2.4JTD) iz 1997.