ili, skraćeno, traction control) elektronski je sustav za poboljšanja stabilnosti i sprečavanje proklizavanja pogonskih kotača. Bitan mu je podsustav ABS s osjetnicima brzine vrtnje kotača. Broj okretaja kotača bez pogona referentan je za okretanje pogonskih. Kad se pogonski kotač počne okretati brže od slobodnog, odnosno od suprotnog pogonskog, upravljačka elektronika reagira na dva načina: dozirano smanjuje dotok goriva i aktivira blokadu diferencijala.
Pogonski se moment prebacuje s proklizavajućeg na kotač u zahvatu s podlogom, a moment motora se smanjuje do granice proklizavanja. Nakon toga se pogon pojačava, aktivira blokada diferencijala i ponavlja postupak. Pulsiranje pogona i blokade diferencijala (nekoliko desetaka u sekundi) osigurava najbolji potisak bez pogonskog proklizavanja. Tako se osigurava najbolje bočno vođenje i sprečava zanošenje, a automobili sa tražnjim pogonom postaju stabilni i na skliskoj podlozi (BMW).
ASE (engl. auxiliary steering equipment), odnosno pomoćna upravljačka oprema, Hondin je termin za servouređaj upravljača.