– Protukliznih kočioni sustav za intenzivnu motora.   Za ove sustave postoji nekoliko naznaka koje se međusobno razlikuju prema različitim proizvođačima, ili generacijske razvoj. Na primjer, ASR sustav je napredniji oblici EDS. Te sustave elektronske kontrole Pass pogon kotača optimizirati prijenos okretnog momenta na kotače, a time i poboljšati svojstva automobila prilikom vožnje na skliskim površinama ili u zavoju rýchlychlom.

Prijava EDS dolazi od njemačke riječi Elektronishe Differenzialsperre znači i elektronskih blokada diferencijala. EDS nije izravno protiv proklizavanja sustav, jer to ne može u potpunosti kontrolirati proći od pogonskih kotača. To je sustav koji štiti vozilo od mogućnosti proklizavanja pri kočenju, ubrzavanju, respektivno. penjati se vozilo. EDS stalno prima informacije iz kotačić senzora brzine ABS i ocjenjuje ih, pa zapravo njegov komplement.

Pogonsku osovinu s diferencijalnim djeluje na dovoljno visoku trenje između gume i podloge na svakoj momenta kotača 50%, a također prenosi snagu iz gume na cesti. Elektronska upravljačka jedinica otkrije preko senzora ABS informacije o brzini pogonskih kotača, koji ocjenjuje. Kod snimanja razlika u brzini od pogonskih kotača, što znači pomicanje na jednu od njih je aktiviran uređaj ABS / EDS. Pretáčajúce kočioni sustav kočnice kotača tako da je njegova bliže kotača brzine, koja se ne može okrenuti. U pribrzďovaní kotača i kočnice moment proizlazi. Taj trenutak će proizvesti isti učinak kao mehanička blokada diferencijala. Kotača, koji nepretáčalo, dodjeljujući veću pokretačku snagu koja je veća od dodatnu snagu. Dodatna snaga je generirana kao rezultat rada na moment kočenja guma polumjera R od ceste. Prednosti EDS ističe iznad svega počevši na mokrim ili ledenim cestama. Često je aktivacija sustava pri ubrzanju ili vožnji uzbrdo, a posebno na putu sa smanjenim adhezije.

Sustav ASR (Iz Njemački Antriebsschlupfregelung) je WSP, koja se prvi put pojavio u vozila u 1986. ASR sustav automatski prilagođava veličini proći na jednom ili više pogonskih kotača vozila pokretanja ili ubrzavanja. Njihova je uloga da bude osiguran upravljanje i prijenos sila koje kotača na tlo. Povezani sustavi u automobilima raznih marki sustava su identificirani ASC, DTC, ETC, ETS, TCS i TC, Rade na istim ili sličnom principu. Isti je afinitet s vrlo sporni kontrole trakcije u Formuli 1 automobilima

ASR, koja je već dio EDS sustav opisan je u stanju kontrolirati proći dva kotača voziti i dobro radi u regulaciji motorička kontrola. Kotača rpm senzora, koji se dijele s ABS-om, praćenje brzine pogonskoj osovini. Kontrolna jedinica, također dijeli s ABS-om, brzinu u usporedbi s brzinom prateći osovina kotača. Ako postoji planinski prolaz pogonski kotač, kontrolna jedinica je izdao nalog da se kotač je bio pribrzdené. Ako je primjereno, trenutno gazdovanje, motor kontroler za kako bi smanjenje okretnog momenta (pogon) motora obrtni moment, koji se izvodi automatski ubratím plina. To će vratiti kotač i roll opet je dozvoljeno prijenos snage na tlo. Vozilo na taj način mogu i dalje izvoditi čak i na skliskim površinama, čak i na cesti, gdje razne prianjanje uvjete za lijevo i desno kotač. ASR sustav obično se može isključiti tipku na ploči s instrumentima i deaktiviranje sustava onda obavještava osvijetljen svjetlo na ploči s instrumentima. Prednost za vozače vozila koja su opremljena sa ASR-om je da se glatko može pokrenuti brda na jako skliskoj cesti, i koračni na gas pedala, bez uzrokovanja značajne Pass pogonskih kotača. Slip sustav također omogućava za više stabilan u zavojima “gas”.