Intenzitet i oblik svjetlosnog snopa izravno utječu na sigurnost vožnje, posebice u uvjetima otežane vidljivosti (noć, magla, kiša…). Tada se, po ispitivanjima njemačkog instituta za sigurnost prometa BASt, zbiva čak 75 posto nesreća sa smrtnim slučajevima. To je motiviralo stručnjake Helle da u suradnji s DaimlerChryslerom i BMW-om pokrenu razvoj novog svjetlosnog sustava ALC (prilagodljiva kontrola svjetala). Taj zanimljiv sustav elektronskih svjetala emitira ispred vozila svjetlosni snop promjenjive dužine, širine, intenziteta i usmjerenosti. Ideja je genijalna, ali nije potpuno nova. Zakretanje svjetlosnog snopa imala je već legendarna ‘žaba’ (Citroën DS) u drugoj izvedbi iz šezdesetih.
Sustav ALC opremljen je sklopom višenamjenskih svjetala Litronic koji osiguravaju optimalnu vidljivost u svim uvjetima. Glavna su svjetla kombinirana. Elektronski podesivim zaslonom podešava se prodoran glavni ili širok oboreni svjetlosni snop. Svjetla za maglu imaju koncentriran svjetlosni snop, a trakasto svjetlo za parkiranje ima snagu svega 1W. Žmigavac je izveden kao polukružna neonska cijev, a posebice su zanimljiva svjetla koja svijetle bočno osiguravajući vidljivost sa strane. Iako osiguravaju dvostruki intenzitet svjetla, troše manje energije od klasičnih svjetala.
Sustav ALC podešava upravljačka elektronika koja na temelju informacija o intenzitetu svjetla ispred vozila (hvataju ga specijalni osjetnici), brzini vožnje i kutu zakretanja volana određuje karakteristike osvjetljenja. To se postiže naizmjeničnim paljenjem i mijenjanjem intenziteta pojedinih svjetala. Prva su istraživanja pokazala ohrabrujuće rezultate. Znatno se poboljšava vidljivost u kritičnim uvjetima (noć, magla, neosvijetljeno raskrižje, nepregledan zavoj…) i višestruko povećava sigurnost vožnje. Istodobno se smanjuje zasljepljivanje nasuprotnih vozila, što je mana standardnih sustava Litronic.