Ovaj prijenos omogućuje automatski odabir zupčanika, u nekim slučajevima s mogućnošću ručne postavke (npr. Audi Tiptronic). U posljednjih nekoliko godina, postoji također su pozvani. automatske mjenjače s promjenjivim mjenjačem (npr. Audi Multitronic, ili CVT u Nissan).

U bilo kojem trenutku karakterizira par vožnje parametri vozila, koji su svi aktivni otpor i brzinu vožnje. Proizvod i parametara, uključujući i gubitke prijenosa će dati vrijednost potrebna za neposredno izvođenje. Zadatak vozaču da odabere optimalan trenutak u svakoj točki od motora, odnosno, odabrati takav gear, koji je s obzirom na optimalnu vožnju. Za automatske mjenjače, ova opcija pretvara kontrolna jedinica, na temelju informacija koje prenose u neposrednoj situaciji u vožnji. Kontrolna jedinica prima podatke od senzora motora, mjenjača izlaznog vratila, praćenje opterećenja motora (damper postavljanje regulatornog), postavite pokrenut program (obično postoje tri programa:. Sport, udobnost i ekonomist, ili funkcija prijenosa logika vidi dolje) i mjesto akcelerator. Uz potpuno pedale depresivan, to izdao nalog za maksimalno ubrzanje i tu je popis manji zupčanici. Elektronička zaštita prijenosnika straže, međutim, da inferiorne nije opasno overspeeding motor. Na temelju otkrivenih prijenos podataka se prenose automatski odabir zupčanika.

Iz strukturne točke gledišta imaju tendenciju da se uglavnom automatskim mjenjačima višefazni planetarne. Planetarni prijenosnika dizajn omogućava relativno malim dimenzijama upravljanja širok raspon vrijednosti omjera. Zatim, pojedine zupčanika pod kontrolom spojki i kočnica, koji vam omogućuje kontrolu, pod opterećenjem, to nije ubratia plin. Zamjenjuje konvencionalni pretvarač momenta spojke, koja po provedbu zakona hidrodinamike prenosi glatko razvod vozila. Novost je tada Variable Transmission, gdje se prijenos snage se izvodi poseban lanac i para stožastim zupčanicima. Klizna kretanje lanca nakon zakositi kotača se postigao željeni omjer, koji se ne mijenja tako naglo, ali glatko. To se ogleda u ugodan osjećaj vožnje je u potpunosti eliminira pomicanje govora.

Kontrola automatski mjenjač je vrlo jednostavna i obavlja se biračko tijelo, koje se obično nalazi na licu mjesta konvencionalne ručice mjenjača. U pedala onda nema papučice spojke. Jer birači su opisi: P – parking mod, R – klasični obrnuti, N – neutralna i D – vožnju. U nekim vrstama prijenosa može osim toga odabrati lokaciju označeni brojevima od 1, 2, ponekad i tri U tim pozicijama, postoji blokada na najvišoj odabrane opreme. Prijenos kao najviši smješten početna brzina, što odgovara opisu odabranu poziciju selektora. Ova oprema će ostati dodijeljen najveći broj okretaja motora. Sljedeći izbornik pozicije je moguće s nekim automatskih mjenjača na glasovanje i program vožnje, obično sport, udobnost i ekonomist. Svaki odabrani program, drugi put upravljanja. Na primjer, u sportskoj vožnji pomak na veću brzinu pri većim brzinama i obratno u vožnji gospodarske koncepcije. Neki automatske mjenjače koriste logički sustav (kao što su vozila, VW je obilježen neizrazite logike). Logički sustavi automatski podesiti kontrole načinu karakter put, ali i kontrola gasa kabel. Mjesto danas već imaju automatske mjenjače s ručnim upravljanjem. Birača na taj način može postaviti u položaj kada se kreće naprijed ili natrag tamo je uključivanje potrebne opreme.

Automatski mjenjač pruža visoku udobnost putovanja, kao što su značajno pojednostaviti kontrolu nad vozilom. To je njegova glavna prednost. Nešto negativno odražava utjecati hidrodinamički pretvarač starta, iako je glatka, ali relativno sporo. Vozila s automatskim mjenjačem imaju lošiju dinamička svojstva u odnosu na isto vozilo s ručnim mjenjačem. Konkretno, ubrzanje 0-100 km / h imaju tendenciju da imaju tih vozila i do 20-30 posto lošije. Maksimalna brzina je drugačiji najmanje. Otprilike 15 do 20 posto potrošnje je obično veći.