* – Jean, moju pusku! Hocu pucati.
– Ali, gospodine, cijela kuca spava.
– Ne smeta. Pucat cu na prstima.

* – Je li truba vrela?
– Nije, gospodine.
– Zasto onda pusu u nju?

* – Jean, pada li kisa?
– Pada, gospodine.
– Onda izvedite ribe u setnju.

* – Jeste li upalili moj auto, Jean?
– Jesam, gospodine. Vec i garaza gori.

* – Recite, Jean, koliko je stupnjeva ovdje unutra?
– Dvadeset je stupnjeva, gospodine.
– A koliko je vani?
– Dva stupnja, gospodine.
– Onda otvorite prozor, neka udu i ona dva.

* – Zasto ste stavili novine u hladionik, Jean?
– Da vijesti ostanu svjeze, gospodine.

* – Jean, kakva je to bila larma?
– Neki je auto htio skrenuti u sporednu ulicu, gospodine.
– Pa zasto je bio takav lom?
– Zato sto nije bilo sporedne ulice, gospodine.

* – Odnesite moju postelju u podrum, Jean.
– Zasto, gospodine?
– Hocu duboko spavati.

* – Ima li limun perje, Jean?
– Nema, gospodine.
– Onda sam u caj iscijedio kanarinca.

* – Jean, ima li u vrtu zelenih grana?
– Ima, gospodine.
– Onda donesite jednu.
– Zasto, gospodine?
– Da se napokon popnem na zelenu granu.

* – Stavite jastuke na travnjak, Jean.
– Zasto, gospodine?
– Da se kisa ne udari kad pada.

* – Nacinite kino u hodniku, Jean.
– Nece se moci, gospodine. Hodnik je uzak.
– Ne smeta. Projicirat cemo uski film.

* – Jena, zovite zubara.
– Za koga, gospodine?
– Slomio se zub na ceslju.

* – Zasto ste mi samo lijevu papucu stavili uz krevet, Jean?
– Zato cto ionako uvijek ustajete na lijevu nogu, gospodine.

* – Tko je to vukao noge, Jean?
– To je vas ogrtac izasao iz mode, gospodine.

* – Jean, donesite moj stap za ribolov. Idemo u operu.
– Necete valjda loviti ribe u operi, gospodine?
– Zasto ne? Idemo na “Labude jezero”.

* – Jean, progutao sam misa. Sto da radim?
– Progutajte sada jednu macku, gospodine.

* – Jeste li donijeli karte za kino, Jean?
– Nisam, gospodine, jer pred blagajnom je bio dugacak red.
– Pa zasto niste stali na kraj reda?
– Jer na kraju reda vec je netko stajao.

* – Jean, da li da kupim crvenog ili zelenog papagaja?
– Crvenoga, gospodine. Zeleni vjerojatno nije zreo.

* – Pomuzite kanarinca, Jean
– Zasto, gospodine?
– Zazelio sam se pticjeg mlijeka.

* – Recite kucepazitelju, Jean, neka me pozove telefonom.
– Ali, gospodine, kucepazitelj nema telefon.
– Ne smeta, onda cu ja njega pozvati.

* – Jean, ugasite svjetlo kad zaspim.
– Dobro, gospodine. Samo mi recite kad ste zaspali.

* – Mice li se kaktus, Jean?
– Ne mice, gospodine.
– Sigurno se ne mice?
– Sasvim sigurno.
– Onda sam zalio jeza.

* – Zalijte cvijece u vrtu, Jean.
– Ali, gospodine, pljusti kisa.
– Onda uzmite kisobran.

* – Maloprije kad sam vam rekao, Jean, da izlijete lavor na ulicu, netko je zavristao.
– Tako je, gospodine.
– Valjda nije bio netko u lavoru, Jean?

* – Predajte ovaj list na posti, Jean!
– Ovaj je list jako tezak, gospodine. Morat cemo nalijepiti jos.
– Hoce li biti laksi ako nalijepimo nove marke?

* – U kakve ste to nevolje zapali na policiji, Jean?
– Kaznili su me zato sto nisam imao svjetiljku na biciklu, gospodine.
– Onda ce mene jos teze kazniti, Jean, jer ja nemam ni bicikl.

* – Jean, ovaj se termometar niti dize niti spusta.
– Vjerojatno ste ga zaboravili naviti, gospodine.

* – Recite jednu dugacku rijec, Jean.
– Guma.
– To je vama dugacka rijec?
– Nije, gospodine, ali se moze razvuci.

* – Nagnite stol, Jean.
– Zasto, gospodine?
– Hocu pisati nagnutim slovima.

* – Zamislite, Jean, u kavani su mi zamijenili ogrtac.
– I zasto vas to tako raduje, gospodine?
– Jer uopce nisam imao ogrtac.

* – Jeste li rekli nesto, Jean?
– Nisam, gospodine.
– Onda sam dobro cuo.

* – Jean, danas postavite stol na plocniku preko puta nase kuce.
– Zasto, gospodine?
– Zato sto sam danas izvadio zub i zubar je rekao neka jedem na drugoj strani.

* – Koliko je sati, Jean?
– Za pet minuta bit ce deset.
– Nisam pitao koliko ce biti za pet minuta, nego sam pitao koliko je sada.

* – Jean! Ogulite jednu bananu i posolite je.
– Da, gospodine.
– Jeste li je posolili?
– Jesam, gospodine.
– Onda je bacite.
– Zasto da je bacim, gospodine?
– Zato sto ne volim slane banane.