ŽIVI SAMO ZA DANAS KAO DA NIKADA NEĆEŠ UMRETI
DOBRO PAMTI OVO:
PROČITAJ I ZAPAMTI

Moj prijatelj otvori jednu od ladica koja je pripadala njegovoj ženi, izvadi jedan zamotuljak u rižinom papiru i reče:
Ovo nije bilo šta, ovo je nešto specijalno.’Odmotao je paketić i odbacio papir, i onda se duboko zagledao u biranu svilu i čipku.

Ona je ovo kupila kad smo bili prvi put u New York-u, pre otprilike osam ili devet godina. Nije to nikad upotrebila .
Čuvala je to za neku ’specijalnu priliku’. ‘Dobro…ja mislim da je sada prigodna prilika za to’.
Prišao je krevetu i položio rublje pored druge garderobe, koju će ona imati – na pogrebu. …. Njegova žena je umrla..

Okrene se prema meni i reče: ‘Ne čuvaj nikada ništa za neke specijalne prilike, svaki dan u tvom životu je specijalan’.

Još uvek mislim na njegove reči…one su promenile moj život.
Više čitam, a čistim manje.
Sedim na terasi uživam u pejzažu, i ne smeta mi korov u vrtu.
Provodim više vremena s porodicom, a manje na poslu.
Shvatio sam da je život u suštini jedna celina ispunjena užicima, a ne tečaj preživljavanja.

Više ništa ne čuvam. Upotrebljavam svoje kristalne čaše svaki dan..
Obučem svoj novi sako kad idem u supermarket, ako mi je želja.
Ja ne čuvam svoj najbolji parfem za specijalne izlaske, ja ga upotrebljavam uvijek kad poželim.

Fraze…’jednog dana’ i ‘jednog od ovih dana’ su nestale iz mog
rečnika.Ako nešto vredi videti, slušati ili raditi, onda ja to želim
videti, slušati ili raditi SADA.
Ja nisam siguran u to što bi žena mog prijatelja uradila, da je samo znala da je neće biti ovdje sutra.

Ja mislim da bi ona bila više u kontaktu sa svojom familijom, svojim najbližim prijateljima.
Ona bi možda nazvala svoje stare prijatelje i molila za oproštaj za neke nesporazume, i pomirila se s njima. Verujem da bi ona išla jesti u kineski restoran, to je njena omiljena hrana.
Upravo ove neučinjene male stvari što meni smetaju, ako bih ja znao da su mi sati izbrojani.

Smeta mi što sam prestao sretati svoje dobre prijatelje koje sam ‘jednog dana’ hteo kontaktirati. Smeta mi što ne pišem pisma, koja sam mislio pisati ‘jednog od ovih dana’.
Smeta mi i žalosti me da nisam rekao svojim roditeljima, svojoj braći i deci, češće, koliko ih volim.

Sada pokušavam ne zakasniti, ne držim po strani, ili čuvam nešto, što može obogatiti naš život sa smehom ili radošću. I svaki dan kažem samom sebi, da je danas jedan specijalan dan…
Svaki dan, svaki sat, svaki minut…. je specijalan.

Ako čitaš ove redove, znači da te neko voli, a postoje i osobe koje ti voliš.
Ako si prezauzet, da ih nazoveš ili pošalješ meil, pa kažeš samom sebi da ćeš poslati ‘jednog od ovih dana’…čuvaj se!
Jednog od ovih dana’ je tako daleko…. ponekad ne dođe nikada više…

EVO NEKOLIKO SAVIJETA

Jedi puno sirove (neobrađene) riže.
Pružaj ljudima više nego što očekuju, i radi to s voljom.
Nauči napamet stihove koje voliš.
Ne vjeruj u sve što čuješ, ne troši vreme na spavanje,i ne spavaj toliko koliko bi želio.
Kad kažeš nekome: Ja te volim’ reci to zato što tako osećaš.
Kad kažeš: Žao mi je, oprosti mi, gledaj osobu u oči.
Budi zaručen najmanje šest mjeseci, pre nego što se oženiš.
Veruj u ljubav na prvi pogled.
Ne sprdaj se s tuđim snovima.
Voli duboko i pasionirano.
Možeš biti povređen, ali to je jedini način da živimo puni život.
Ako se ne slažeš, budi ipak lojalan.
Ne vređaj.Ne osuđuj nikoga zbog njegovih rođaka..
Govori polako, ali misli brzo.
Ako te neko pita o nečemu na što ti ne želiš odgovoriti,upitaj s osmjehom:
Zašto te to zanima?.Ne zaboravi da najveće ljubavi i najvećiuspesi, obuhvataju i rizike.
Nazovi svoju majku..
Kaži ‘nazdravlje’ kad čuješ da neko kine..
Ne zaboravi tri stvari:
Poštuj samog sebe.
Poštuj druge.
Odgovoran si za sve što radiš.
Ne dozvoli da jedan mali nesporazum pokvari veliko prijateljstvo.
Kad primetiš da si pogrešio, ispravi to brzo.
Odgovaraj na telefon s osmehom, da onaj koji zove čuje da se ti osmehuješ.
Zasnuj brak sa ženom/čovjekom, koji voli razgovarati.
U starosti će vam konverzacija biti važnija od bilo čega.
Ne budi puno sam.
Otvori svoje naručje za razmenu/promenu, ali ne zanemari svoja vrednovanja.
Ćutnja je ponekad najbolji odgovor.
Čitaj više knjige i manje gledaj TV.
Živi dobar i dostojan život.
Kasnije u starosti možeš uživati u sećanjima.
Veruj u Boga, ali zaključavaj svoj auto.
Vаžno je da je atmosfera u kući ispunjena s ljubavlju.
Učini uvijek tako da stvoriš mir i harmoniju svojoj okolini.
Ako si u nesporazumu sa svojim ljubljenim/om, promotri situaciju kakva je sada, a ne kakva je bila nekada..Čitaj između redova..
Podeli s drugima ono što znaš.
Tako se stvara besmrtnost.
Budi brižan prema našoj planeti.
Moli se, postoji jedna neopisiva snaga u molitvi.
Ne prekidaj nikada nekoga tko ti upravo pokušava dokazati svoju odanost.
Ne zabadaj nos u sve.
Ne budi previše radoznao.
Ne veruj nikada muškarcu/ženi, koji ne žmure kad ga/je ljubiš.Jedanput godišnje otputuj negde gde nikada nisi bio.
Zarađuješ li puno para, plasiraj ih negde gde ćeš moći pomoći drugima.
To je najveće zadovoljstvo što ti bogatstvo može dati.
Ne zaboravi da, ne uspeš li u svemu što želiš, ponekad je to sretan pogodak.
Ne zaboravi da ljubav između dve osobe treba biti više nego potreba jednog za drugim..
Sagledaj čega se moraš odreći na svom putu..
Približi se ljubavi i kuhinji s odvažnošću i predanošću.

Ako niste znali…. evo….

Kažu da svaki dan moramo pojesti jednu jabuku, a i jednu  bananu… radi kalija.
Također i naranču zbog vitamina C.
I obavezno popiti jednušalicu zelenog čaja (bez šećera za prevenciju dijabetesa)
kao i za smanjenje masnoće u krvi…
Svakoga dana moramo popiti dvije litre vode (da, i poslije jeispišati, što udvostručuje vrijeme koje smo do sada provodili u WC-u).
Svakoga dana treba uzeti barem jedan Bioaktiv ili jedan jogurt da biste imali sve dobre bakterije, za koje nitko ne zna što su točno, ali ako se ne opskrbiš s barem milijun i pol tih bakterija, vidjet ćeš vraga.
Svakoga dana jedan aspirin za prevenciju infarkta i jedna čašacrnog vina, također protiv infarkta.
I jednu čašu bijelog, za živčani sustav?
I jednu čašu pive… ne mogu se sjetiti za što?
Ako ih popiješ odjednom, međutim, možeš dobiti moždani udar, ali ne sekiraj se, nećeš ni primijetiti.
Svakoga dana treba jesti balastne tvari.
Puno, puno, gomilubalastnih tvari, dok ne posereš govno veličine ovala.
Potrebno je 4 do 6 dnevnih obroka, laganih, s tim da ne smiješzaboraviti žvakati svaki zalogaj 42 puta.
Tako da ti samo za jelo treba 5 sati…
E da, iza svakog jela trebalo bi oprati zube, tako da zube trebaoprati i poslije jabuke, poslije bioaktiva, poslije banana, poslijebalastnih tvari i tako sve dok imaš zube u ustima.

S tim da ne zaboraviš zubni konac, masažu desni i ispiranje vodicom za usta.

Bilo bi dobro urediti kupaonicu, možda staviti unutra CD player ili TV, jer s obzirom na vodu, balastne tvari i zube,provest ćeš puno, puno vremena unutra.

Treba spavati 8 i raditi preko 8 sati, plus 5 za jelo, to je 21.

Ostaje ti 3 sata, ako nije gužva u prometu.

Prema statistikama,TV se gleda prosječno 3 sata dnevno.

Sada se to više ne može, jer svakoga dana treba hodati najmanje pola sata (savjet: nakon 15 min kreni natrag jer ako ne, pola sata postaje cijeli sat).

Treba njegovati prijateljstva, jer su poput biljaka, treba ihodržavati svakodnevno. Pretpostavljam i kada ideš na put?Između ostalog, moraš ostati informiran, i čitati barem dvojednevnih i nekoliko tjednih novina, da bi imao kritički stav…Seksati se treba svaki dan, ali bez upadanja u rutinu: treba bitiinovativan, kreativan i iznova osvajati.

Za sve ovo treba vremena.

Da ne govorimo o tantričkom seksu.

Treba imati vremena i za dodir s prirodom, pranjepoda-suđa-veša, da ne govorimo o tome što sve treba ako imaš kućnog ljubimca ili djecu…

Računica kaže da je za sve to potrebno minimalno 29 sati.

Jedina mogućnost koja se nameće je raditi nekoliko stvari istovremeno:

Npr: tuširaj se hladnom vodom i drži usta otvorena…

takoćeš popiti 2 litre vode.

Dok izlaziš iz kupaone sa četkicom za zube u ustima, istovremeno se seksaj (tantrički) s partnerom koji istovremeno gleda TV i čita novine dok ti pereš pod.

Ostala ti je jedna ruka slobodna?

Nazovi prijatelje!

I rodbinu!Popij vino (nakon razgovora s rodbinom će ti trebati).

Aaaaajjj!Sada te pozdravljam, jer između jabuke, jogurta, crnog vina,prve litre vode i trećeg obroka s dnevnom dozom balastnih tvari,

ne znam više što trebam,

alimoram hitno u WC.